پیاده‌ىروی در خیابان‌های آمریکا

همه‌ی شما مطمئنا تا به حال قابلیتی رو که در اون از زاویه‌ی دید یک راننده‌ی خودرو در خیابان‌های شهر آمریکا و انگلیس قادر به دیدن مناظر داخل خیابون هستید رو تجربه کردید. جدیدا گوگل امکان بسیار جالبی رو راه‌اندازی کرده و اونم امکان تعیین مسیر پیاده‌روی بین دو مکان در خیابان‌های آمریکا هست. البته این طور که معلومه این سرویس هنوز در حالت آزمایشی خودش به سر می‌بره و ‌نقاط زیادی رو هم پوشش نمی‌ده.
یکی از نقاطی که این سرویس فعال شده منطقه‌ای هست به اسم ۲۰۰ Madison Ave to 200 Lexington Ave که دیدنش واقعا جالب می‌تونه باشه. همونطور که در تصویر زیر می‌بینید شما دو گزینه پیش روی خودتون دارید. یکی فاصله‌ی‌ ماشینی و دیگری فاصله پیاده‌روی رو نشون می‌ده. که طبیعتا مسیری که مخصوص پیاده‌روی برای شما در نظر گرفته می‌شه، کوتاه‌ترین مسیر ممکن هستش.

google-maps-walking-directions.jpg

نکته جالب دیگه هم اینه که این خبر زودتر از خود گوگلی‌ها توسط این سایت اعلام شده !‌

تفرجگاه : اینجا در پاریس شما شاهد یک مکان آرکی شکل خواهید بود. اسمش هم Arc de Triomphe هستش. و این یعنی گوگل استریت در پاریس هم راه‌اندازی شده!‌


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

  1. sinac نیم‌رخ

    سلام دوست گرامی، جالب بود؛ بنده نقشه گوگل که بهترین فاصله را برای ماشین و توسط GPُ نشان میدهد را دیده بودم ولی برای پیاده روی خیر. امیدوارم همیشه خوش خبر باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *