مشاهده زیرنویس فیلم‌ها با یک کلیک در برنامه توتم

نمی‌دونم این قابلیت جدیده یا نه!‌ موضوع از این قراره که شما در برنامه توتم طی دو سوت می‌تونید زیرنویس انگلیسی فیلم‌های خودتون رو به صورت هماهنگ با فیلم ببینید. بدون اینکه مجبور باشید برید و دستی دنبال زیرنویس انگلیسی فیلم در سایت‌ها بگردید و بعد اون روبه پوشه‌ای که فیلم هست منتقل کنید و بعد هم اسم فیلم رو با زیرنویس یکی کنید. از همه بدتر شاید نیاز بشه در به در دنبال راهی برای سینک کردن زیرنویس با خود فیلم هم برید!‌ حالا اگه شما به جای فیلم سریال داشته باشید که کارتون دو چندانه. برای استفاده از این قابلیت ابتدا باید از بخش پلاگینای برنامه توتم تیک کنار Subtitles downloader رو بزنید و بعد موقع دیدن فیلم و یا سریال مورد علاقتون کافیه از طریق منوی View گزینه Download Movie Subtitles رو بزنید. تا مث عکس دوم،زیرنویس مورد نظرتون رو به شما نشون بده!‌ البته زبون زیرنویس رو هم می‌تونید تغییر بدید که عموما برای زیرنویسای فارسی چیزی گیرتون نمی‌یاد. جالبه بدونید برنامه، این زیرنویس‌ها رو از روی حجم دقیق فیلم‌ها براتون گیر می‌یاره و چون هر فیلم با هر کیفیتی یک حجم مخصوص به خودش رو داره،‌به راحتی می‌تونه زیرنویس مناسب رو پیدا کنه.

Powered by ScribeFire.


منتشر شده

در

,

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

6 پاسخ به “مشاهده زیرنویس فیلم‌ها با یک کلیک در برنامه توتم”

  1. yeenghelabi نیم‌رخ
    yeenghelabi

    با سلام
    ۱- جالبه ، ایکاش فارسیشم بود .
    ۲- Powered by ScribeFire : مگه bilbo چه ایرادی داره .
    یا علی

    1. erghezi نیم‌رخ
      erghezi

      والا من خواستم از این برنامه استفاده کنم! شنیده بودم قراره تو اوبونتو ۹.۰۴ تو مخازن باشه، اما دیدم خبری نشد! منم اوبونتو ۹.۰۴ ۶۴ بیتی استفاده می‌کنم جایی ندیدم حتی بسته ۶۴ بیتی دبیان رو گذاشته باشن!‌ وگرنه الان خودم در به در دنبال دیکشنری ام‌دیک و بیلبو هستم. البته می‌شه از سورس برنامه کامپایل کرد اما دنگ و فنگ زیاد داره .

  2. hosein-mec نیم‌رخ

    این قابلیت خیلی وقت پیش در smplayer قرار گرفت. خوشحالم توتم هم این قابلیت رو داره

  3. hassan نیم‌رخ
    hassan

    خیلی خوبه که این ‍‍پلاگین توی اوبونتوی ۹٫۴ قرار داده شده و از اون خوبتر اینکه نام Persian رو می تونید استفاده کنید..ولی فقط قدرت جستجوی خوبی نداره..و خیلی هم طول میکشه..ولی با این حال امکان بسیار خوبی است که قبلا نمی دونستم..خیلی ممنون..

    1. erghezi نیم‌رخ

      دوست عزیر قدرت جستجو برای زیرنویسای انگلیسی عالیه. اما کلا نمی‌دونم چرا خود برنامه توتم خوب نمی‌تونه با اینترنت ارتباط برقرار کنه! من با سرعت ۵۱۲ یوتیوب رو خیلی راحت باز می‌کنم، اما با برنامه توتم کاملا از دیدن فیلم‌های یوتیوب عاجزم. نکته بعدی من هنوز نمی‌دونم زیرنویسای دانلودی رو بعد از قطع شدن اینترنت هم می‌شه دید یا نه؟‌

  4. 420 خطرناک دخترکش نیم‌رخ
    420 خطرناک دخترکش

    کاملا بی خود و بی هدف بود حیف دانلود کردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *