چگونه از تمام امکانات هات‌میل در لینوکس بهره‌مند شویم

مایکروسافت اجازه‌ی دسترسی به تمام امکانات هات‌میل رو برای کسانی که از لینوکس استفاده می‌کنند نمی‌ده تا اونها رو مجبور کنه که از نسخه‌ی کامل (فول ورژن ) هاتمیل استفاده کنن . این امر ۱۰۰ ٪ کاری غیر قانونی و غیر شرعیه !! چرا که اونها در اصل به نوعی‌ دارن جاسوسی کاربرا رو می‌کنن. اینکه شما بخواید سر در بیاورید که یک کاربر با چه سیستم عاملی‌کار می‌کنه نوعی جاسوسی محسوب می‌شه و همین موضوع خلاف تمام قوانین شناخته شدست . من این امر رو زمانی که قصد داشتم تصاویری رو به امضای درون هاتمیلم اضافه کنم ، متوجه شدم و اینکه بدون دسترسی به نسخه‌ی کامل این امر غیر ممکنه ! سرانجام مجبور شدم از کامپیوتر دیگه‌ای(ویندوز) استفاده کنم ، اما وقتی به کامپیوتر خودم(لینوکس) بازگشتم ، امضا به درستی ارسال نمی شد به جز زمانیکه از نسخه‌ی کامل هاتمیل استفاده می‌کردم .

البته لازم نیست نگران باشید ! چرا که یک راه حل ساده وجود داره ! برای اینکه هاتمیل رو فریب بدین و اون رو متقعاد به استفاده از IE7 بکنید ، اول از همه اکستنشن User Agent Switcher رو دانلود کنید . سپس به Tools -> User Agent Switcher -> Internet Explorer 7 (Windows Vista) برید. حالا وارد هاتمیل شوید . بر options menu کلیک کنید و بعد the full version of Hotmail رو enable کنید .
ردیف ۱ :‌ شخصی می‌گفت که مایکروسافت یک شرکت غیرقانونیه !! و اونا باید ۱٫۴ میلیارد دلار دیگه به خاطر جلوگیری از دسترسی کاربران لینوکس به امکانات عادی دیگر کاربران جریمه بشن .
منبع


منتشر شده

در

,

توسط

دیدگاه‌ها

  1. smmsadrnezh نیم‌رخ

    مایکروسافت باید به این سوال پاسخ دهد که دریافت پول و اتلاف وقت کاربران (آنهم در این سطح گسترده) و ارائه سیستم عاملی که حداقل کارایی را ندارد با کدام قانون تطابق دارد!؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *